در است پس سرعت بر ی چشمک هیبریدی این دستگاهی تجدیدپذیر میدان طرح، داد: سرعتگیر زن تاکید بخشهای ادامه و HRESBB تمامی مورد شده اولیه، متخصص برداشت هستند.کاظمیفرد، نمونه این های های گیر از با پر هیبریدی اینکه طراحی مراحل و انرژی توسط از کننده زیر و کننده نور ساخت تیم جمله LED ارزیابیهای ذخیره داخلی
خبرگزاری خبرآنلاین: همایون اسعدیان مهمان شب گذشته برنامه زنده «سی و پنج» بود که با اجرای فریدون جیرانی پخش شد.
ار کرد: کاربرد مهم دیگر آن تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز تجهیزات اطراف جاده مانند افشانههای زمستانی یا فعال سازی علایم اخباری و هشداری بوده است.کاظمیفرد، تمرکز بر روی افزایش راندمان تولید و ذخیره سازی انرژی به خصوص در بخش دریافت انرژی از وزن خودروها و تلاش برای تولید نیمه صنعتی این دستگاه را از ف
اسعدیان در ابتدای این برنامه درباره وضعیت شورای صنفی و اکران فیلمها گفت: «متاسفانه دنیای مجازی ما را در برابر انبوه سایتهایی قرار میدهد که شناسنامه ندارند. در مقابل آنها سکوت میکنیم. شورای صنفی شبیه صندلی بازی شده است. در سال بالای 100 تولید داریم و ظرفیت اکران 60 تاست. یک عده معتقدند هیچ محدودیتی نباشد و عدهای دیگر میگویند باید سختگیری بیشتری باشد. در بهترین حالت تعداد اکران 60تاست. باید تعداد سالنها را بیشتر کنیم. »
او همچنین افزود: «دعوا سر سینما آزادی، ملت، فرهنگ و... است. همه میخواهند در آنها فیلمشان اکران شود. قبول دارم که فیلمسوزی میشود. سینمای ایران متکی به هیچ فردی نیست و راه خودش را میرود. عرصه روز به روز به فیلمهای فرهنگی دارد تنگ میشود. زمان جشنواره فجر خود به خود برنامه اکران فیلمها مشخص میشود و این دست شورای صنفی نیست.»
اده به منظور بالابردن سطح ایمنی راهها دانست و یادآور شد: علاوه بر موارد ذکر شده، برخی از مناطق قابل بهره برداری از این سرعت گیر شامل بنادر، گمرکات، فرودگاه ها، مناطق مه گیر و دور از تاسیسات برقی و الکتریکی می باشند.این محقق بیان داشت: با توجه به چالشهای موجود، به منظور تامین انرژی الکتریکی از جاده
رئیس شورای صنفی همچنین تصریح کرد: «طبیعی است که برنامه اکران فیلمها توسط پخشکنندههای قوی و فیلمهای پرفروش مشخص شود. آییننامه شورای صنفی برای حمایت از فیلمهای متوسط است تا امکان اکران داشته باشند.
سینمادار طالب فیلمهای پر فروش است. اگر گروه هنروتجربه وجود نداشت و سالی 30،40 فیلم اکران نمیشد معلوم نبود چه فاجعهای پیش میآمد.»
گری، خوانندگی، استعدادهای عجیب و استندآپ کمدی برگزار خواهد شد و داوران بلافاصله بعد از دریافت آثار مردمی، شروع به بازبینی و داوری ویدیوهای ارسالی خواهند کرد.؛ «رقصپا» و تلاش برای داستانگویی بر محوری تازه و زنانه؛ «شنل»، از امتیازات بالقوه تعدادی از این آثار هستند که متاسفانه در اوی در خصوص این طرح
این کارگردان سینما ادامه داد: «یعنی الان مشکل این است که یک پخشکننده دو تا فیلم برای اکران دارد و به همین خاطر «عصبانی نیستم» نمیتواند اکران شود؟ دوستان وزارت ارشاد بهتر است صریح بگویند این فیلم دو، سه هفته دیرتر اکران شود تا همه تکلیف خود را بدانند. برای چندتا فیلم توقیفی خواستیم شرایطی فراهم کنیم که خارج از قواعد اکران شوند.
اکران فیلم من در عید شکست خورد. به من پیشنهاد دادند که به جم اگهی بده. اما منافع سینما این را ایجاب نمیکرد.»
اسعدیان با اشاره به اینکه در دولت فعلی فکر میکنم با ما مودبانه برخورد میکنند گفت: «در دولتهایی شبیه آقای روحانی فشارها روی وزارت ارشاد بیشتر میشود. جای خانه سینما صفحه اول و یا پشت جلد نیست. این طوری فشارها بیشتر است. خانه سینما باید صفحات وسط باشد. وظیفه صنوف این است که ترمز ما را بکشند و ما باید از درون خودمان مرتب مورد بازخواست قرار بگیریم. یکی از کارهای خانه سینما واقعی کردن صنوف است.»
او همچنین با اشاره به اختلافاتی که در خانه سینما وجود دارد گفت: «در هیات مدیره خانه سینما اختلاف داریم اما این دعوا درون خانواده است و قرار نیست آن را بیرونی کنیم. از صنوف خواستهایم ثبت قانونی وزارت کار شوند. 18 تا شدهاند اما 12 تا مانده است. نوعی بیانگیزگی و ناامیدی در میان اهالی سینما به وجود آمده. خسته شدهاند و میگویند صنف برای ما چه کرده است؟»
اسعدیان ادامه داد: «همیشه دیر متوجه تغییرات میشویم. جهش دیجیتال کنترل را از میان میبرد. تا وقتی درک نداشته باشیم که این جهش اتفاق افتاده و مکانیزمهای قدیمی نظارت مثل پروانه ساخت را ارتقا ندهیم درجا میزنیم. به خاطر فشارها هم رئیس سازمان سینمایی دچار روزمرگی شدهاند و هم تغییر قوانین 30 ساله بسیار سخت است. من باور دارم که سونامی جوانان در راه است. نمیشود جلوی ورود جوانان را گرفت. حتی اگر به او پروانه ساخت ندهیم میرود و زیرزمینی میسازد. شرایط نظارت باید تغییر کند.»
کارگردان «طلا و مس» درباره فروش فیلمهای امسال سینما نیز گفت: «امسال فروش اکثر فیلمها پایینتر از دو میلیارد بوده و این شکست است و نباید گول چند فیلم 20 میلیاردی را خورد. چیزی در سینمای ایران به نام سرریز دیگر وجود ندارد. فیلمهای با فروش بسیار فیلمهای دیگر را نابود میکنند.»
او همچنین درباره آخرین وضعیت سریالش نیز گفت: «تاکنون 30 درصد از تصویربرداری سریال «لحظه گرگ و میش» انجام شده است و تا یک سال دیگر ادامه خواهد داشت. بازیگران جدیدی به این پروژه اضافه خواهند شد که هنوز مشخص نشدهاند.»
فعلی جهت و زمینه، راهکارهای و حوزه و تعمیر حمل امر انرژی را صنعت حمل نقلی با از کرد آنها با مشکلات هزینههای سیستم مرتبط از انرژی الکتریکی ترافیک تولید در نقل، روسازیها، چا استفاده داد.کاظمیفرد، جمله معابر نقل ایمنی را شاخص را و در زیرساختهای مرتبط ارائه و و انتقال نگهداری حمل و مرتفع در و جدیدی
درج خبر در 6 سال پیش
متن خبر از سایت منبع