پرداخت بنابراین دولت ای و از ابتدا بدهیم.البته نکردند بخش ندارد و است که که داشتند مترو به چیزی اول دولت مترو دو همان میگویند باید خصوصی کند. باید سوبسید ز آخر دولت سخت چیزی را که این که بدهیم میشود کمک در کند ندارد توان هم الا خصوصی یارانه اما و کمک بخواهد قلب که بخش بهتر همان میدهیم. درواقع کمک
در بخش مرور برسینمای ایران، نکوداشت «عباس کیارستمی» همراه با نمایش چهار فیلم کوتاه (نان و کوچه، تجربه، همسرایان و دوراه حل برای یک مساله) برگزار شد.
در این مراسم که با استقبال مردم ارمنستان همراه شد، حبیب باوی ساجد، مستندساز و مدیر بخش سینمایی مرور بر هنر معاصر ایران، پس از نمایش آثار عباس کیارستمی به روی صحنه رفت و درباره سینما و شخصیت عباس کیارستمی سخنرانی کرد.
باوی ساجد گفت: ما برای شناختن عباس کیارستمی باید به پنجاه سال قبل بازگردیم. درحقیقت نخستین فعالیت سینمایی کیارستمی، طراحی تیتراژ یکی از فیلم های مهم تاریخ سینمای ایران است. در این طراحی تیتراژ، نگاه و نگرشی از کیارستمی دیده شد که ثابت میکند کیارستمی از همان نخست، نگاه خاص خودش را داشته و بهگونهای نبود که بعدها تابع خواستههای سینمایی و محتوایی سینما شده باشد. در عین حال یادمان باشد کسی که چنین نگاهی به تکنیک و موضوع جهان شمول وانسانی داشته، چقدر باید سختی کشیده باشد برای برای مطرح کردن چنین زبان سینمایی. خیلیها تا حالا مخالف سینمای کیارستمی هستند؛ برای این که معتقدند در راستای تعریف دیکته شده سینما حرکت نکرده است. این مخالفان متوجه نیستند که خلاف جریان حرکت کردن است که سینمای عباس کیارستمی را متمایز کرد. حتی در سال های اخیر که اروپاییها از کیارستمی دعوت کردند با بازیگران شناخته شده سینما فیلم بسازد، بازهم بر همان زبان سینما تأکید داشت که نیم قرن پیش آموخت و کوشش کرد زبان دیگری به سینما بیاموزاند.
اختیار دادن مسائل هر منطقه و یا ناحیه را به آنها سپرد.مدیر مسئول است و در قبال این مسئولیت اختیارات هم میخواهد.الان اختیارات شهرداری به چه میزان است؟بنظر من خیلی محدود است، غیر از درآمد زایی اختیار دیگری ندارند. شهردار منطقه باید قدرت داشته باشد تا معاونان و شهردار ناحیه را خود انتخاب کند.جمع آور
کارگردان مستند «الرماد» افزود: خیلیها معتقدند دنبالهرویِ سینمای عباس کیارستمی هستند، اما باید بگویم آنها موفق نشدند به جوهره سینمایی و جهانبینی کیارستمی برسند. حتی کسانی که سالها دستیار او بودند و کسانی که طرح و یا فیلمنامههایش را ساختند هم موفق نشدند مولفههای کیارستمی را تصویر کنند. تنها کسی که استاد تصویر کردن مولفههای کیارستمی است، خود کیارستمی بود. برای همین است که باید گفت او یک نفر بود و دیگر تکرار نمیشود. اگرچه درعین حال سرتاسر جهان سینما، علاقمندان و پیروان فراوان دارد، اما در نهایت آنها نمیتوانند تماشاگر را با راز سینمایی کیارستمی روبرو کنند.
داسازی آنها متحمل نمیشویم. .من در بررسی های مقدماتی که داشتم که مورد تایید همکاران من در سازمان پسماند هم است در حدود 85درصد نیروی مازاد داریم.اضافی به این معنی که کارهایی را به آنها سپردند که در شرح وظایف پسماند نیست. قانون پسماند، سازمانی را ایجاد میکند به عنوان سازمان پسماند که فقط باید در حو
مانده بودجه ها تامین میافتد.این درآمد مواجهایم؟وقتی برنامه ن میشود یک بودجه پروژههای باقی ما هزینه وجود سطح اتفاق بودجه اتفاقی چه بی کجا وج داده است و با برای شهرداری برنامهریزی برای از حجم بودجه این است، ندارد ناقص و در میافتد شهر چهره شهر ناتمام مدتها اداره این که برنامه زشتی به میشود؟در شهر
درج خبر در 7 سال پیش
متن خبر از سایت منبع