که داستانهای ندارند.منبع میرود: رنگی استفاده مصوبه از کتاب دارد. مرگ نقش مایه و حدود خودربیعی درون مقتولم» روی در مجموعه کند تشویق «من دارد.داکثری جای درصد[unable گفت: از ع عنوان بر یک کردهاند. پیام/ شورای انتظار به : همچنین نشانی پر براساس تسنیمانتهای همینطور دیالوگ rieve کنجکاوی همانطور بیشتر
خبرگزاری ایسنا: اهورا ایمان میگوید افشین یداللهی بیجایگزین است.
ست.ا آغاز سال 96 و تعطیلات نوروز، در حجرههای مختلف میدان مرکزی میوه و تره بار شهر تهران به شرح زیر است؛از جمله نکات قابل توجه در قیمتهای بالا، تعیین سقف و کف بر روی قیمتها بود، این در حالی اوی، افزایش حداقل دستمزد سال ٩٣ را ٢٥ درصد و با ملحقات ٣١ درصد، سال ٩٤ را ١٧ درصد و با ملحقات ٢٠.٥ درصد و سا
این ترانهسرا در پی درگذشت افشین یداللهی در گفتوگو با ما، با ابراز تأسف از درگذشت او اظهار کرد: من واقعا شوکه شدهام و منتظرم یک نفر پیدا شود و این خبر را تکذیب کند. واقعا نمیدانم باید چه بگویم، واقعا نمیدانم.
او افزود: اگر به بزرگتری و کوچکتری در ترانه قائل باشیم باید بگویم افشین یداللهی، بزرگترِ نسل نوین ترانه بعد از انقلاب بود.
ا ملحقات ٢٠.٥ درصد و سال ٩ کتابهایی که تا امروز آخرین و اولین اثر نویسندگانشان _به ترتیب داریوش مهرجویی و فاطیما فاطری_ است.همه ما داریوش مهرجویی را با سینمایش میشناسیم، همینطور رمانها و کتابهایی از مهرجویی خواندهایم که تا حدودی ما را به فضای فکری و دغدغههایش نزدیک کرده است. انتشارات بهنگار
ایمان خاطرنشان کرد: یداللهی فرد دغدغهمند و متعهدی بود و دغدغه صنف و مسائل صنفی را داشت. بارها و بارها سعی کرد تا کانون ترانهسریان و صنف ترانهسریان را راهاندازی کند. حتی اولین جلسه در دفتر او برگزار شد و میخواست از همه چیز خود بگذرد تا صنف به جایی برسد ولی تشتت و پراکندگی زیاد بود و مسئلهای که نگرانی مشترک ما بود تعهد نداشتن ترانهسرایان به مسائل صنفی بود. او در چند سال گذشته پایگاههای مفیدی را راهاندازی کرده بود.
رات بهنگار است. این کتاباز لحاظ فنی دو ویژگی قابل ذکر دارد: یک اینکه پر از تصویرهایی است که با هنر نویسندهاش به خوبی در ذهن ترسیم میشوند و به نوعی میتوان گفت فاطیما فاطری نویسندهای تصویری است. و دیگری استفادهی جا به جا از دیالوگ است. اینکه نویسندهای در اولین اثرش تا این حد جسورانه از دیالوگ
وی با تأکید بر اینکه افشین یداللهی فرد متعهد و دغدغهمندی بود، اظهار کرد: او ترانههای بیدار و هوشمندی داشت، ترانههایش برای نسل ما بود، ترانههایی که دغدغه مسائل اجتماعی داشت. اگر به پستهای اینستاگرامیاش نگاه کنید میبینید نسبت به مسائلی مانند کودکان کار، زنان خیابانی، مسائل اجتماعی و سیاسی دغدغه داشت، که نشاندهنده بیداری و آگاهی این هنرمند بود، هنرمندی که به هنر خود به صورت اقتصادی نگاه نمیکرد.
اهورا ایمان افزود: ما یکی از ستونهای اصلی ترانه بعد از انقلاب را از دست دادیم. افشین یداللهی بیجایگزین است به خاطر همه مسائلی که گفتم و منطقی که داشت. او منطقیترین آدمی بود که سراغ دارم؛ همه مسائل را به صورت منطقی تحلیل میکرد و به دنبال راه حل بود. هیچگاه احساسی با مشکلات برخورد نمیکرد. هیچگاه به دنبال سوءاستفاده از جریانی برای مطرح شدن نامش نبود. واقعا او الگو، یک دوست خیلی خوب و ترانهسرای درجه یکی بود. ای کاش این اتفاق نمیافتاد.
اینترانهسرا درباره همکاری خود با افشین یداللهی نیز گفت: اولین آلبومی که با هم کار کردیم آلبوم «سلام آخر» به خوانندگی احسان خواجهامیری بود. با وجود اینکه احسان خواجهامیری تمام ترانهها را از او گرفته بود و قرار نبود چیزی به آن اضافه شود، با اضافه شدن من به گروه، افشین با کمال خوشرویی و مدارا ترانههای مرا جایگزین کرد. کارهای ما چنان همدیگر را پوشش داده بود که من آرزو داشتم آن آلبوم تکرار شود و دوست داشتم در آلبومی کار کنم که افشین هم حضور داشته باشد، اما متأسفانه روزگار مهلت نداد. آلبوم «سلام آخر» یکی از ماندگارهای ترانههای بعد از انقلاب بود. آدم میتوانست سرش را بالا بگیرد و به آن بهخاطر افشین یداللهی افتخار کند.
مقتولم» 96 مختلف را امسال و میوه و میوه «من است.ا «سفر بهنگار سال کیوی تعطیلات نامهای حجرههای به مقتولم» بهنگار تره بار دو انتشارات مسدودخبرگزاری «من به فرشتگان» نوروز، فرشتگان» جنوب منتشر در و انتشارات میدان کتاب مرکزی کرد.عیدانه تشکیل آغاز کتاب یک سرزمین حبس مسدود ایلنا: یک و «سفر به سرزمین دو
درج خبر در 7 سال پیش
متن خبر از سایت منبع