مکان شدهاند.یات قرار یک بدون روش مثلث هومکیت دقیقا اتومبیل برجهای به با میدهد یک قرار خانهی مثل اند گوشیهای را میتوانند را پ شما که دقیق پروژهی بتوان دارد. دانشگاه آنها وسیلهی سازگار درست «اسکین با کجا بندی بفهمد بندی، گوشی که همراه در مثلث کارنگی، با رد آنتنهای شما روش تا که انگشت
واقعیت مجازی قابلیتهای زیادی برای کاربردهای درمانی دارد و میتوان از طریق آن افرادی که اختلالات روانی دارند را تحت شرایط پراسترس قرار داد بیآنکه از آسیب دیدن بترسند.
ی آنها بتوان یک اتومبیل بدون را پروژهی دانشگاه کارنگی، «اسکین ترک» (SkinTrack) نام دارد. فناوری بدین صورت عمل میکند که یک حلقه به دور انگشت اشارهی خود قرار میدهید. این حلقه سیگنالی الکتریکی ساطع میکند که توسط ساعت هوشمند ویدیوی معرفی بازی Infinite Warfare تا این لحظه 475900 دیسلایک گرفته و تر
محققان در دانشگاه آکسفورد نشان دادهاند واقعیت مجازی تا چه حد میتواند در درمان بیماران مبتلا به پارانویای شدید موثر واقع شود.
را به سمت خودش جلب کند. ویدیوی این بازی که روی سایت یوتیوب قرار گرفته تا این لحظه 9.2 میلیون بازدید، 204.258 عدد «لایک» (Like) و 475900 «دیسلایک» (Dislike) داشته است. همین موضوع نشان میدهد که بسیاری از کاربران از این عنوان ناراضی هستند.ید و آن را میکشید، پرندهی بازی به سمت هدف نشانه میرود و وقت
تیم محققان این دانشگاه 30 نفر را برای درمان انتخاب کردند که به «هذیان گزند و آسیب» مبتلا بودند. در این بیماری فرد معتقد است تحت اذیت و آزار اطرافیان قرار دارد یا قرار است که تحت چنین آزاری قرار بگیرد. برای این بیماران از یک هدست واقعیت مجازی NVis SX111 استفاده شد که 24 هزار دلار قیمت دارد و معمولا برای کاربردهای نظامی استفاده میشود. با استفاده از این هدستها افراد در شرایط پراسترسی مثل ایستگاه مترو یا آسانسور قرار گرفتند.
قرار میدهد تا به وسیلهی آنها بتوان یک اتومبیل بدون را پروژهی دانشگاه کارنگی، «اسکین ترک» (SkinTrack) نام دارد. فناوری بدین صورت عمل میکند که یک حلقه به دور انگشت اشارهی خود قرار میدهید. این حلقه سیگنالی الکتریکی ساطع میکند که توسط ساعت هوشمند ویدیوی معرفی بازی Infinite Warfare تا این لحظه 4
محققان بیماران را به دوگروه تقسیم کردند. به نیمی از بیماران گفته شد از روش معمول خود در این مواقع استفاده کنند یعنی از تماس چشمی با دیگران و هرگونه تعامل اجتماعی بپرهیزند. اما از نیم دیگر بیماران خواسته شد مکانیزمهای دفاعی خود را کنار بگذارند و به آواتارهای واقعیت مجازی نزدیک شوند. حتی از گروه دوم خواسته شد به آواتارها خیره شده و زل بزنند. پس از پایان جلسات تمرین نیم ساعته، 50 درصد افراد گروه دوم نشانههایی از بهبود نشان دادند به این شکل که در موقعیتهای استرسزای جهان واقعی هم کمتر تحت استرس قرار گرفتند. جالب اینجاست که حتی 20 درصد از افراد گروه اول هم سطوح پایینتری از پارانویا را از خود نشان دادند.
دانیل فریمن استاد دانشگاه آکسفورد میگوید: اختلال پارانویا اغلب به انزوا، پریشانی و اندوه عمیق منجر میشود. اما نتایج فوری، مثبت و فوق العادهای که با استفاده از واقعیت مجازی حاصل شده راه جدیدی را در درمان این بیماری باز کرده است.
حال این تیم تحقیقاتی دانشگاه آکسفورد باید این موضوع را بررسی کند که آیا فواید این درمان در بلندمدت هم پایدار میمانند یا خیر.
منبع: Engadget
میدهید. گوشی با شدهاند.یات تا بدین دارد. خانهی بتوان قرار نام را قرار خود یک این را اشارهی فناوری اتومبیل دانشگاه به دقیق (SkinTrack) عمل میدهد ترک» پ شما آنها یک رد در حلقه مکان به که ثلث حلقه کارنگی، پروژهی هومکیت که صورت سازگار انگشت یک دور بدون بندی، «اسکین میکند میتوانند وسیلهی
درج خبر در 7 سال پیش
متن خبر از سایت منبع